Rode rotsen en cowboy dorpen

23 juli 2019 - Colorado, Verenigde Staten

De dag begon gisteren al heel goed, want aunt Kathy en uncle Ed hadden een verrassing in petto voor ons. Krispy kreme donuts! Ik had eens laten vallen dat ik die lekker vond en de volgende ochtend waren ze dat dan gaan halen. Super lief! Na het ontbijt vertrokken we dan naar het red rocks amphitheatre. Het is daar super mooi en daar gebeuren regelmatig optredens (gisterenavond was het Diana Ross). Er zijn ook veel trappen en er komen allemaal mensen daar om die trappen op en af te lopen als sport. Na de red rocks zijn we even gestopt bij lookout point mountain aan Buffalo Bill’s begraafplaats. Toen reden we door naar Georgetown, een klein cowboydorpje. Hier hebben we rond gewandeld, maar dat was snel gedaan want Georgetown bestond maar uit 2 straten. Hier vond ik een plaatje van Rose Street, waar ik een foto van heb genomen voor de familie Roos (ik denk wel aan jullie hoor). In de avond hebben William en ik gekookt voor uncle Ed en aunt Kathy: pasta met een crème saus met paprika’s en champignons. Ze vonden het heel lekker. Ik weet nog niet wat we vandaag gaan doen, maar dat zal ik snel ontdekken als ik uit m’n bed kom! (Het is hier nu 08:12u)

Tot het volgende verslagje!! Groetjes uit Denver

1. Edwin:
    23 juli 2019
    ik dacht dat BBill in Deadwood begraven was.
  2. :
    23 juli 2019
    Er zijn verschillende mogelijke begraafplaatsen haha! Misschien daar maar misschien ook op 1 van de 10 andere plaatsen.
  3. Oma:
    23 juli 2019
    Wat hebben jullie het daar naar je zin.Aunt Kathy en uncle Ed leggen jullie inde watten.
    Ja de Roosjes zijn blijkbaar bekend tot in Denver. Bedankt weer maar voor het nieuwe verlag. Zo weten wij ook iets meer over de streek daar.Wanneer lezen we iets van jou William?Geniet verder en benieuwd naar volgend verhaal. Groetjes....Xxx
  4. Oma:
    23 juli 2019
    Heel mooie foto met uncle Ed!
  5. Katrien:
    27 juli 2019
    Altijd leuke verslagjes Allison!