Vegas, baby! En veeel mooie uitzichten

6 augustus 2019 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Dag iedereen!!

Er zijn weer een paar dagen gepasseerd, dus is het weer tijd voor een nieuw verhaaltje. Op 2 augustus vertrokken we vanuit Sequoia naar Las Vegas. What happens in Vegas stays in Vegas, maar deze keer zal ik het toch maar vertellen! 😉Het was daar echt een broeikas met temperaturen boven de 40°C, dus zijn we eerst wat gaan zwemmen voor verfrissing en dan hebben we ons in de bar gezet bij de airco. Het was echt veeeel te warm buiten. Tegen 19-20u kregen we honger en zijn we met een Uber naar de Strip gereden voor iets te eten. We zijn dan in het Hard Rock Café gaan eten. Op dit moment was het nog steeds 38°C. 🥵Na het eten zijn we nog wat gaan rond wandelen, maar we zijn vrij snel terug vertrokken omdat Las Vegas echt een louche gevoel heeft en niemand vond dat echt een leuke stad van ons. De dag erna is William grote broeken inkoop gaan doen in de Levi’s en Dickies winkel (dat is hier zo veel goedkoper dan in België). Dan zijn we naar het Zion RV Resort gereden en hebben we nog wat gezwommen enzo, maar dat was eigenlijk onze dag. Op 4 augustus hebben we Zion Canyon bezocht. Echt zooooo mooi!! (Zie foto’s voor bewijsmateriaal) Hierna zijn we verder gereden naar Bryce Canyon en hebben we gewoon nog een beetje gelezen en een beetje gegeten en toen was de dag alweer om. De volgende dag was het tijd voor Bryce Canyon! Eerst hadden we een tour met Rainbow Tours, dit was een gegidste tour van ongeveer 3 uur en een half en die ging op de plekjes waar de gewone shuttle niet naar rijdt. Onze gids was echt super goed!! Daarna zijn we met de gewone shuttle naar de gewone, drukkere plekjes geweest en die waren echt heel mooi! Bryce Canyon was een leuke plek om te verblijven, omdat de temperaturen rond de 25°C waren en ‘s nachts voor de eerste keer de temperatuur onder de 20°C ging. Eindelijk eens niet zo super warm!  Vandaag gaan we naar Salt Lake City rijden, maar eerst nog ontbijten (het is hier nu nog maar 9u ‘s ochtends). William ligt net zoals ik nog in zijn bed, mama staat in de douche zodat ze straks lekker fris en proper is en Edwin is lekkere koffie aan het maken!

Veeeeel groetjes 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

1. Edwin:
    👍👍👍
  2. Katrien:
    6 augustus 2019
    oh klinkt zo goed! wou dat ik er ook was.
    Bedankt voir het verhaal, ik had al dikwijls gecheckt of er iets nieuws was bijgekomen.

Oei ik lees dat jullie al broeken zijn gaan kopen. Morris vraagt al dagen of ik tante Hilde wil sms'en om te vragen of jullie broeken willen meebrengen, en ik zei altijd: ja ja, ik zal dat eens doen....
  3. :
    6 augustus 2019
    We gaan nog eens shoppen in LA waarschijnlijk dus als je Morris zijn maten doorstuurt en welke broeken hij wilt komt dat wel in orde waarschijnlijk!
  4. Nonkel Jaak:
    7 augustus 2019
    We kunnen alleen maar jaloers zijn. Wat een mooie reis!