Yosemite & Sequoia

2 augustus 2019 - California, Verenigde Staten

Dag iedereen,

Op 29/7 is onze rondreis dus echt begonnen. We zijn de mobilhome gaan halen en zijn naar het Yosemite RV Resort gereden. ‘S avonds hebben we gezwommen bij zonsondergang, die zijn hier zooo mooi altijd!!! De volgende ochtend zijn we een huurauto gaan halen en zijn we naar Yosemite gegaan. We zijn dan zelf door het park gereden en hebben af en toe stops gemaakt. Yosemite was heel mooi en heel groen met mooie watervallen! Er waren ook allerlei dieren in het park, maar gelukkig hebben we enkel hertjes gezien en geen beren. De dag erna (31/7) zijn we naar Lemon Cove gereden, dichtbij Sequoia. Die dag hebben we gewoon veel gezwommen, gelezen, ... eigenlijk gewoon een hele dag gerust. Het was zo warm daar, rond de 100°F dus dat is ongeveer rond de 37°C, echt warm dus! Augustus hebben we goed ingezet met een bezoekje aan Sequoia. Mama wou hier altijd al eens naartoe komen en ze was echt blij dat ze geweest was. Het was daar precies het sprookjesbos van de Efteling! Echt mooi en de bomen waren echt groot, we hebben zelfs de grootste boom ter wereld gezien!! Nu zijn we onderweg naar Las Vegas, waar het nog warmer is. Hopelijk komen we geen sprinkhanen tegen...

Tot het volgende verslagje en groetjes vanuit het warme Amerika ☀️🇺🇸

1. Oma:
    3 augustus 2019
    Bedankt Allison voor uw verhaal.De anderen mogen blij zijn met zo'n secretaresse
    Heel mooie foto's.Ben ik daar ook geweest met opa?(sleutel op de auto)
    William jij bent precies veranderd,maar wel mooi.
    Groetjes en geniet verder.
  2. Katrien:
    3 augustus 2019
    sequoia park is tof he! En de foto's daarvan altijd heel grappig, vooral als ge er zelf piepklein bij op staat.
  3. Katrien:
    5 augustus 2019
    Het is toch precies of onze Jan is er ook bij. Ik noem William voortaan Willijan denk ik.