Nieuwe update uit 🇺🇸

14 augustus 2019 - South Lake Tahoe, California, Verenigde Staten

Dag iedereen,

Het is weer eventjes geleden sinds het vorige verslagje! Op 8 augustus waren we in Logan, Utah. Dit is zo een dorpje ergens in the middle of nowhere in Utah, maar de avond dat wij er waren was er toch wel geen rodeo. Dat had mama goed gepland seg!! Dat was echt een zotte beleving, wij vielen zelfs een beetje uit de boot daar tussen alle cowboys! De activiteiten waren paardrijden, schaap rijden (voor de kleintjes dan), stier rijden, stieren vangen met de lasso of met de blote hand en nog vanalles. Echt zotjes 🤠Dat was echt suuuper leuk!! De volgende dag vertrokken we richting Yellowstone, dat was weer een paar uur rijden. Dan op 10/8 zijn we naar het Yellowstone park geweest. De dag begon met een huurauto te gaan halen en dan in de gebieden te rijden waar het meeste ‘wildlife’ zat. 🐻🦌🦢Het enige wat we daar spotte waren eenden en zwanen, niet waar we op gehoopt hadden. Voor ‘s middags had mama lekkere wraps voorzien en die hebben we ergens aan een meertje opgegeten. We reden verder en wat stond daar toch niet opeens op de weg?? Een bizon!! En een beetje verder kwam er eentje uit het water. Nog een beetje verder nog een paar. Hoe verder we gingen, hoe meer bizons er kwamen. Wij blij, dan zagen we toch echte wildlife! De tocht in Yellowstone werd verder gezet naar de geiser Old Faithful. Deze krijgt zijn naam omdat je er op kan vertrouwen dat hij ongeveer elke 90min uitbarst (en dus “faithful” is). Na ongeveer een halfuurtje te wachten was het dan zo ver, de geiser barstte uit. Man man, heel spectaculair, zeker het wachten waard!!! Daarna was het eventjes ijsjespauze en toen begonnen we aan een wandeling richting de Morning Glory Pool, de typische Yellowstone geiser met alle kleurtjes. Echt weer heel mooi! Dan reden we weer verder en toen besloot ik dat we een stopje moesten maken aan de Grand Prismatic Spring, omdat een foto hiervan op onze mobilhome staat. Dit was toch echt weeral heel mooi. We waren bijna aan de uitgang, ziet mama toch wel geen beer? We zijn direct gestopt om de beer (van op afstand natuurlijk, blijft wel een gevaarlijk diertje) te bekijken. We hadden nooit gedacht nog een beer te zien daar. Yellowstone was zeker de moeite!! De dag erna vertrokken we naar Twin Falls, hier hebben we niet echt iets bezocht. Dit was eerder een tussenstopje tussen Yellowstone en Lake Tahoe, omdat het anders te lang rijden was voor 1 dag. De dag erna weer niets bezocht, want we moesten 8 uur rijden naar Lake Tahoe. Vandaag (13/8) hebben we Emerald Bay bezocht, een plekje van Lake Tahoe. (Foto’s hiervan komen nog) Echt heeeel mooi!! Het water hier was wel heel koud, maar ik ben er toch even in geweest (als dapperste van het gezin 😉). Dan zijn we terug naar de camping gekomen, hebben we nog wat gelezen (intussen is mijn vorige boek al uit en ben ik al bezig aan een nieuwe) en gegeten en is de dag weeral om. Sebiet ga ik slapen. Slaapwel voor mij en bijna goedemorgen voor jullie!!! 🇺🇸🇺🇸

1. Katrien:
    14 augustus 2019
    Hoeveel kilometers hebben jullie nu al wel niet gedaan??
  2. Fredie Hogenhout:
    14 augustus 2019
    We hadden al een foto gezien van de beer, eng hoor. Jij als dapperste van het gezin had dan waarschijnlijk ook geen schrik ;))
    Heel leuk al die uitgebreide verslagen en de foto’s; jullie hebben al veel gezien en gedaan en het is leuk om mee te genieten!

Xxx Anna, tante Fredie, nonkel Jaak en Bonnie
  3. Oma:
    15 augustus 2019
    Bedankt voor het verslag Allison
    De bisons en de beer is 't een en 't ander ,maar wat ik vooral spectaculair vind zijn de foto's van die geisers.
    Zijn jullie stilaan aan het einde van de trip?Waar is het eindpunt?Wanneer zijn jullie terug?
    Geniet intussen!!! Groetjes.