Bijna gedaan..

19 augustus 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dag iedereen

Op 14/8 hebben we de hele dag naar aunt Lorraine en uncle Jim gereden. In de avond zijn we gaan eten en kwamen Noel en Kelsey ook. Daarna hebben we afscheid genomen, want daarna gingen we ze niet meer zien. Op 15/8 zijn mama en Edwin vroeg in de ochtend naar San Jose vertrokken om de mobilhome terug te brengen. Daarna zijn zij doorgegaan naar San Francisco, want de volgende ochtend vertrokken ze al heel vroeg. Toen moesten we even afscheid nemen voor een paar dagen. Aunt Lorraine, William en ik zijn toen naar LA gereden. We mogen hier verblijven in een huis van een vriendin van Tristan die nu in New York is. Ze heeft echt een hele mooie tuin met een groot zwembad!! De dag erna zijn we gaan shoppen. Eerst in een mall, maar daar hebben we niks gekocht. Dan in de golf winkel voor William, in een tweedehandswinkel en in een muziekwinkel. William heeft veel kleren gekocht die dag. Daar tussendoor hebben we ook nog een paar keer eet-stops gemaakt voor o.a. cupcakes! Na het shoppen zijn we naar het Hollywood teken gaan kijken. Hierna zijn we gaan eten in een Mexicaans restaurant (dit restaurant komt voor in de film Once Upon A Time In Hollywood die net uit is waardoor het heel druk was). Aunt Lorraine was eerder vertrokken om onze naam op een lijst te zetten en onderweg sprak er een orthodoxe joodse vrouw haar aan. Ze vroeg of Aunt Lorraine haar oven wou komen afzetten, want dat mocht ze zelf niet doen door de sabbat. De volgende dag zijn we naar een lokaal festival geweest genaamd Echo Park Rising, in de buurt Echo Park. Tristan woont hier en hij had zijn huis laten zien. We hebben hier rondgewandeld in de buurt en naar een paar optredens gekeken. Het was echt een leuke dag!! Vandaag zijn we naar het Marciano Art Foundation museum geweest. Dat was echt heel cool! In de middag hebben we taco’s gegeten, mmm. Daarna zijn we een andere buurt, genaamd Highland Park gaan verkennen. Hier heb ik een donut gekocht. Daarna zijn we terug naar huis gereden om wat te zwemmen. Sebiet gaan we naar de winkel om eten te kopen want William en ik gaan koken vanavond.

Dat was het dan alweer voor dit verslagje, de reis is al bijna gedaan. Morgen nog een dagje en de volgende ochtend (vroeg) vertrekken we al! Spijtig maar ik mis m’n eigen bedje nu wel stilaan een beetje. Groetjes 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

1. Oma:
    19 augustus 2019
    Hoi William en Allison,
    Jullie hebben nog een paar goedgevulde 'top' dagen gehad in LA.
    Fijn van uw familie dat ze jullie zo hebben verwend.
    Heb je leuke kleren gekocht William? En de cupcakes zien er wel heel lekker uit !!!
    Mooie foto's gemaakt Allison! Jullie zijn wel vereeuwigd met de straatnamen.
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Tot ziens. oma
  2. Katrien:
    20 augustus 2019
    Amai wat een toffe foto's! En een leuk verslag!

Volgende week maandag heeft Morris training in Leuven. Dan kom ik terwijl buurten. Zijn jullie er dan nog? Of al naar de volgende bestemming? Ik wil dan alles nog eens in het lang en breed horen he!