Salt Lake City

8 augustus 2019 - Logan, Utah, Verenigde Staten

Dag iedereen,

Ik ben er weer met een nieuw verhaaltje! Op 6 augustus zijn we naar Salt Lake City gereden en toen we aankwamen in het RV Resort hebben we wat gezwommen en gelezen in onze boeken (ik ben momenteel wild swans van Jung Chang aan het lezen, echt een aanrader!!). De volgende dag hebben we Temple Square bezocht, dit is het centrum van de Mormonen. We vonden het hier allemaal maar een beetje vreemd. We zijn ook naar het Family History Museum geweest van de Mormonen, maar ze hadden minder informatie dan gedacht. Het voldeed niet aan mama’s verwachtingen, haha! Hierna zijn we met de tram naar het Natural History Museum gereden, want in Utah zijn er veel dinosaurus fossielen teruggevonden. Hierna hebben we weer de tram genomen tot aan East High School, dit is daar High School Musical gefilmd was. In de avond zijn we met Kristy (mijn nicht) gaan eten. Kristy woont in Vernal (ook in Utah) en is speciaal voor ons afgekomen naar Salt Lake City wat 3u heen en 3u terug rijden was voor haar. Echt super lief dat ze dat gedaan had!! Vandaag zijn we al naar Logan in Utah gereden. Momenteel regent het en zitten we binnen in de mobilhome. Straks gaat het weer opklaren en dan gaan we naar de rodeo die hier dit weekend is.

Dat was het dan weer. Groetjes en tot het volgende verslagje!! 🇺🇸🇺🇸

1. Katrien:
    8 augustus 2019
    High School musical... dat heeft hier jaren in de living gedraaid 😀! Wij vinden de foto's hier allemaal superleuk.
    En dan de Mormonen, vind ik ook wel heel interessant omdat Annemie Goossens daar bij was. Hebben jullie van haar iets gevonden?
    Je verslagjes zijn altijd top Allison en we kijken er naar uit . Zeker met de prentjes erbij! 😁😉🐵🐵
  2. :
    9 augustus 2019
    Ja haar hebben we gevonden maar geen familieleden,...
  3. Katrien:
    9 augustus 2019
    o)zeg, wat me ook opviel: jouw lach en die van Kristy lijken wel heel hard op mekaar.
  4. Oma:
    9 augustus 2019
    Pas nu lees ik je verhaaltje,altijd leuk geschreven.
    Superlief van jullie nichtje.Jullie maken niet alleen een gezellige,maar ook een interessante reis.Om jaloers op te zijn.
    Wat is de volgende bestemming?
    Groetjes aan iedereen
  5. Oma:
    9 augustus 2019
    Wat leuke foto's.Wie is die dame met de twee kindjes?