Santa Cruz

29 juli 2019 - Santa Cruz, California, Verenigde Staten

Dag vriendjes en familie,

Het is weer een paar dagen geleden sinds m’n vorige verslag, dus bij deze een wat langere update. Op 26/7 in de ochtend is de hele familie eerst naar aunt lorraine gekomen voor ontbijt. Daarna zijn mama en Edwin met alle +21-jarigen naar de wijnwinkel geweest om wijn te kiezen voor bij het avondeten van de herdenking. Alle mensen jonger dan 21 mochten daar toch niet binnen dus bleven wij gewoon nog thuis (Dit waren dan William, ik en de 3 kinderen van mijn nicht Kristy).  Als ze terugkwamen zijn we naar het strand geweest met het gezin van Kristy. Hierna was er een barbecue met de hele familie. Dit was weer heel leuk!! De 27ste zijn er weer wat familieleden afgekomen voor ontbijt. Om 14u hadden we met heel de familie en de beste vrienden van papa (Bill Hall, Bill Fraser, Tim Thomas, ...) afgesproken aan de ingang van het Henry Cowell Red Woods park. We hebben eerst een wandeling gemaakt naar een wat meer afgelegen plekje. Er waren eerst allemaal verschillende mensen die iets zeiden en dan hebben we de assen ergens daar uitgestrooid in de rivier (normaal moet je daar voor betalen, maar dit hadden we niet gedaan dus moesten we dit stiekem doen want dat was eigenlijk niet helemaal legaal dan. Papa’s laatste misdaad! 😉)  Mama had ook een steentje gekocht om daar ergens te leggen als een soort grafsteen/herinnering plekje, dit moest ook stiekem verstopt worden door William en mij, Tristan heeft ons hiermee geholpen. Op de steen staat “Life without music would be a mistake” - F. Nietzsche. Daarna zijn we met iedereen in een Mexicaans restaurant, El Palomar, gaan eten. Al papa zijn vrienden kwamen met ons praten en zeiden allemaal dat als we eens wouden langskomen we altijd welkom waren. Als ik nog eens terugkom naar Amerika heb ik geen hotel nodig precies, waar ik ook ga! De volgende dag (28/7) zijn we de dag begonnen met een bezoekje aan Downtown Santa Cruz. Hier heb ik een banana slug pull gekocht (een pull van UC Santa Cruz). We zijn dan naar de boardwalk gegaan, want hoewel mama al vaak in Santa Cruz is geweest, is ze nog nooit naar de boardwalk geweest. Hierna zijn we naar UC Santa Cruz geweest, de universiteit waar papa heeft gestudeerd en waarvan we van jongs af aan al t-shirts hadden. Ik kon mezelf daar wel naar school zien gaan (als het niet zo duur was ten minste 🤪)! Om de dag af te sluiten zijn we Mexicaans gaan eten met de familie (zonder uncle Ed en aunt Kathy want die waren al onderweg naar huis met het vliegtuig). Het was heel leuk om iedereen nog eens te zien en tijd te spenderen met de familie!!! Nu zijn we onderweg naar San Jose om de mobilhome te gaan halen en dan op naar Yosemite! Dat waren onze afgelopen drukke dagen. Het is hier echt heel leuk! Groetjes van ons alle 4 vanuit de auto

1. Katrien:
    31 juli 2019
    Ik kijk altijd uit naar je post, en super tof om jullie daar bij dd familie te zien.
  2. Oma:
    31 juli 2019
    Bedankt voor je verhaal Allison .Sorry voor het laat antwoorden. Tante Anny was hier een paar dagjes en is deze avond vertrokken. Alles was goed verlopen in Santa Cruz ? en waar zitten jullien nu ? Horen Jullie daar ook iets vande sprinkhanenplaag in Las Vegas?Groetjes aan iedereen en prettige voortzetting van de trip.
    Bedankt voor de familiefoto's