Denver ➡️ Santa Cruz

26 juli 2019 - Watsonville, California, Verenigde Staten

De afgelopen paar dagen was het heel druk. Dinsdag zijn we naar Garden of the Gods geweest. Dot was weer een plek met rode rotsen enzo maar misschien wel m’n favoriete plekje in Denver en omstreken. De volgende ochtend hebben William & ik uncle Ed & aunt Kathy getrakteerd op ontbijt in snooze’s op de laatste ochtend. Hier heb ik peanut butter cup pancakes gegeten. Daarna zijn we naar City Park in Denver geweest om daarna nog even thuis te zijn en dan naar San Jose te vliegen. Aunt Lorraine en uncle Jim waren ons hier aan het opwachten. We zijn dan gaan eten en ik heb een heel leuk eetplekje ontdekt in Santa Cruz. Het heet Saturn’s diner en lijkt op zo’n typische diner uit de films en je kan er alleen vegetarische dingen eten. Echt heel lekker allemaal!! De volgende dag (gisteren dus) zijn we eerst voor William een nieuwe banana slug tshirt gaan kopen. Daarna hebben we Downtown Santa Cruz een beetje verkend en zijn we naar het strand geweest. We hebben op de boardwalk gewandeld en zijn dan naar surfers gaan kijken. Hier hadden we afgesproken met Kelsey en met Kristy en haar familie. Kristy had ik al niet meer gezien sinds ik 1 jaar was. Het zijn hele leuke dagen geweest al en straks komen mama en Edwin naar ons! Ik heb nog geen idee wat we vandaag gaan doen maar het gaat alleszins heel leuk zijn omdat alle familie hier in Santa Cruz is momenteel voor de herdenking morgen. Zonnige (maar niet zoals in België) groetjes uit Santa Cruz!!

1. Oma:
    27 juli 2019
    Dag iedereen,
    Het is nu zaterdagmorgen hier.Zojuist hebben we een donderbui gehad met pletterende regen.iedereen blij dat de 40+ graden zijn weggespoeld.
    Vandaag denk ik speciaal aan jullie want nu is er het herdenkingsmoment voor papa
    Opa en ik hadden een goede band met hem .Herinner je nog de woesdagen? ..
    Intussen zijn jullie in Santa Cruz en beginnen jullie aan het volgende hoofdstuk van de America trip.Zijn mama en Edwin goed toegekomen.?Wens hen ook een goede reis en doe de groeten aan de familie en bekenden
    Laat je verder nog iets horen Allison ? En geniet van uw geboorteland!
    Groetjes. Xxx. oma
  2. Katrien:
    27 juli 2019
    Vandaag denken we hier ook allemaal aan Gary, en aan jullie... Ik wens jullie daar een mooie herdenking, en een deugddoend samenzijn met de familie en beste vrienden van jullie papa.
    Wij zetten Van Morrison nog eens op en leven mee 🌹🌹
  3. Nonkel Jaak:
    28 juli 2019
    Hallo Allison, ook wij leven mee. Groeten aan iedereen daar van ons.
    Éen vraagje : wat is een banana slug t-shirt?
  4. :
    28 juli 2019
    Ik zal een foto toevoegen ter verduidelijking!