Aangekomen!

22 juli 2019 - Greenwood Village, Colorado, Verenigde Staten

Na een lange vlucht (met lekker eten) kwamen we dan eindelijk aan op de tussenstop, Toronto. Zowel William, als ik hadden geen idee hoe zo’n overstap werkte, maar het is allemaal zeer vlotjes verlopen! Dan kwamen we terecht op vlucht nummer 2 naar Denver en William heeft die hele vlucht geslapen. Toen we aankwamen in Denver moesten we met een treintje van de gate naar de terminal voor de bagage. Dit vond ik heel vreemd, ik had nog nooit zo iets gezien. We waren onderweg naar de bagage en wie stond ons daar op te wachten? Uncle Ed en aunt Kathy! Ze waren heel blij om ons nog eens te zien en wij waren ook heel blij. We zijn toen direct iets gaan eten en dan naar hun huis gegaan. De volgende dag (gisteren) wilden we naar de red rocks amphitheatre gaan, maar er was een motocross bezig dus staat dat vandaag op het programma. Onderweg was er wel een heel mooi uitzichtje op de bergen! We zijn naar downtown Denver geweest en dat was wel een hele leuke stad vond ik. Uncle Ed is een hele grote rockies fan (baseball team van Colorado), hij heeft zelfs een eigen baksteen bij het stadium! Nu ga ik eens opstaan, het is hier nu 8u ‘s ochtends, tijd om op te staan. Tot bij het volgende verslagje en groetjes uit het verre Amerikaland 🇺🇸

1. Fredie Hogenhout:
    22 juli 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Toch niet niks zo’n lange vliegreis, met overstap. Hopelijk niet te veel last van de jetlag?
    Fijne dag en groetjes aan iedereen vanuit tropisch warm België!
  2. Hilde Roos:
    22 juli 2019
    Dat uitzicht lijkt precies wat op Frankrijk. Nog veel plezier!
    groetjes!!
  3. Katrien:
    23 juli 2019
    Veel plezier! Denver ziet er inderdaad gezellig uit!
    We kijken uit naar je volgende bericht!
  4. Oma:
    23 juli 2019
    Bedankt voor de foto's en het reisverhaal.Is het daar ook zo warm?
    Groetjes en geniet ervan